روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

چطور از برنزر برای پوست های رنگ پریده استفاده کنیم؟

چند نفر از شما جلوی آینه ایستاده‌اید و احساس کردید یک جسد در آن می‌بینید؟ کاملا مطمئنم شما از قصد با ظاهری از خانه بیرون نرفته‌اید که انگار می‌خواهید برای تست بازیگری فیلم بعدی تیم برتون بروید. این نارضایتی‌‌ رایج است که همه‌ی افراد با پوست رنگ‌پریده دارند.

خوشبختانه یک راه وجود دارد برای آن‌که وقتی به محل کارمان می‌رویم کسی نپرسد آیا مریض هستیم؟ را‌ه‌اش یک کلمه‌ است، برنزر. اگر تا به حال با این محصول آشنا نشده‌اید، زمان‌اش رسیده است. این محصول می‌تواند ناجی و بهترین دوست شما برای آن روز‌های افتضاح رنگ‌پریدگی باشد. (می‌دانم که همیشه شبیه یک مرده به نظر نمی‌رسید. شما فوق‌العاده‌اید، خیلی بدخلقی نکنید.)

کار برنزر این است که چهره‌ی شما را گرم کند و ظاهری برنزه به شما بدهد. می‌تواند به همه‌ی زیبایی رنگ‌ پریده‌تان جلوه بدهد اما همچنین می‌تواند برعکس نیش‌تان بزند. برای این که مطمئن شوید آسیب نمی‌بینید (چون در آن صورت انگار واقعا برای فیلم بعدی تیم برتون تست بازیگری می‌دهید)، به شما یک راه سریع نشان می‌دهم.

  

محصولات و وسایلی که برای برنزه کردن نیاز دارید.

قلم موها:

نوع قلم‌مویی که برای برنزه کردن استفاده می‌کنید کاملا مهم است. استفاده از قلم‌موی نامناسب باعث می‌شود یا خیلی کیک مانند به نظر برسید یا انگار در یک مرداب نارنجی شنا کرده‌اید که هیچکدام نتیجه‌ی موردعلاقه‌ی ما نیستند.

قلم‌موهای برنزر پیشنهادی ما را چک کنید:

  • قلم مو با قابلیت جمع شدن Real Techniques: این یک قلم موی عالی از Real Techniques است. بهترین مزیت این قلم مو قابلیت حمل و استفاده‌ی آسان در سفر است.
  • قلم موی برنزر E.L.F. Cosmetics: این قلم مو احتمالا بهترین گزینه بدون صرف هزینه ی بالا است.

برنزر

برنزر، محصولی است که پس از مصرف به شما ظاهری گرم و برنزه می دهد. اغلب به شما می گویند تا کرم فونداسیونی که یک درجه تیره تر از پوست تان است تهیه کنید تا ظاهری برنزه پیدا کنید. شدیدا تأکید می کنم که به آن‌ها گوش ندهید. با این کار شبیه یک میوه ی خاص می شوید که Tropicana و Minute Maid عاشق آن هستند.

همیشه از یک فونداسیون استفاده کنید که رنگ آن با گردن، سینه و باقی اعضای بدن تان همخوانی داشته باشد و سپس با استفاده از یک برنزر رنگ پوست تان را گرم کنید. قطعا این روش ظاهر طبیعی تری به شما می دهد تا آن که بخواهید صورت تان را آغشته به فونداسیونی با رنگ اشتباه، کنید.

چطور از برنزر روی پوست های رنگ پریده استفاده کنیم؟

  • لایه ی فونداسیون را روی پوست تان قرار دهید.

بسیار خب، منظورم دقیقا همین است. با فونداسیون و کانسیلر برای بیس آرایش استفاده کنید.

  • با قلم مو محصول را به کار ببرید.

با قلم موی برنزر، کمی از محصول را برداشته و به آرامی روی پوست تان قرار دهید تا در هیچ قسمتی اضافه نباشد.

  • ۳ مهم!

وقتی از برنزر استفاده می کنید، مهم است که بدانید چه قسمت هایی را می خواهید برنزه کنید. شما نمی خواهید تمام صورت تان را برنزه کنید که به نظر برسد انگار در لجن غلت زده اید. نکته ی مهم در استفاده از برنزر این است نقاطی را برنزه کنید که در معرض تابش آفتاب قرار دارند. یک راه ساده برای به خاطر سپردن نقاط مناسب برای برنزه کردن، استفاده از روش حرکت عدد 3 است. در دو طرف صورت تان یک 3 خیالی بکشید، از شقیقه ها شروع کنید تا به گودی گونه هایتان  و سپس خط فک تان برسید.

  • کمی بیشتر استفاده کردن!

اگر احساس می کنید نیاز است می توانید کمی هم روی پیشانی تان استفاده کنید. یادتان باشد محصول را کم بردارید و سبک استفاده کنید. استفاده ی کم از محصول باعث می شود طبیعی تر به نظر برسد.

حالا که این قسمت را به خوبی یاد گرفتید، بهتر است نگاهی به بهترین برنزر ها که مناسب پوست های رنگ پریده هستند، بیندازیم.

۵ گزینه از بهترین برنزرها برای پوست های رنگ پریده

  1. پودر برنزه کننده‌ی Bobbi Brown با رنگ  Golden Light

Bobbi Brown یک برند مشهور در محصولات آرایشی است. این محصول، یک برنزر سبک است که به شما ظاهری طبیعی و مات می‌دهد. ظاهر برنزه ای که می‌خواهید در هر فصلی داشته باشید را به دست آورید!

  • مناسب برای پوست‌های چرب
  • قابل استفاده برای تمام فصول سال
  1. برنزر Liz Earle Radiant Glow

این محصول همراه با طیف‌های مختلفی از رنگ قهوه‌ای و کمی درخشش است تا به شما ظاهری درخشان بدهد. بافت تشکیل‌دهنده‌ی این محصول سبک است. ۴ رنگ آن وقتی روی قلم‌مو با هم ترکیب می‌شوند به پوست‌تان گرمای کافی می‌بخشند.

  • مناسب برای انواع پوست
  •  اثر فوق‌العاده در تابستان
  1. برنزر Makeup Forever Pro Bronze Fusion با رنگ عسلی مات

آرایشی که محو باشد و به نظر نرسد، بهترین گزینه‌ی آرایش است. هدف محصول Makeup Forever Pro Bronze Fusion همین است. این محصول به طور عالی جذب پوست‌تان می‌شود و شما متعجب می‌شوید که اصلا هیچ آرایشی دارید یا نه! این محصول قطعا بهترین برنزر برای پوست‌های رنگ‌پریده است.

  • مناسب برای انواع پوست
  • انتخابی خوب برای زمستان
  1. برنزر Revlon Highlighting Palette با درخشش رنگ برنز

وقتی به تعطیلات آفتابی می‌روید، حتما باید این محصول را همراه خود داشته باشید. با کمی خاصیت درخشندگی، این محصول از برند Revlon می‌تواند به عنوان رژگونه، هایلایتر و برنزر استفاده شود.

  • مناسب برای پوست‌های معمولی
  • تأثیر فوق‌العاده در تابستان
  1. Hoola از برند Benefit

این محصول انتخابی خوب برای کسانی است که به دنبال محصولی با سایه رنگ مات می‌گردند. فوق‌العاده راحت جذب پوست می‌شود و به خاطر رنگ ‌دانه‌های زیادی که دارد، مقدار کمی از آن خیلی خوب روی پوست جواب می‌دهد. عاشق کانتورینگ هستید؟ این محصول روی استخوان‌های گونه فوق‌العاده عمل می‌کند.

  • مناسب برای پوست‌های چرب
  • قابل استفاده در تمام فصول سال

نکات

  • در هر بار مقدار کمی از محصول را استفاده کنید و اگر نیاز بود دوباره استفاده کنید.
  • به رنگی که می‌خرید توجه داشته باشید. اگر رنگ‌های روشن‌تری از برنزر موجود است، بهتر است از آن‌ها تهیه کنید چرا که احتمالا بیشتر مناسب رنگ چهره‌تان هستند.
  • یادتان باشد از حرکت ۳ فرضی استفاده کنید تا نقاط مورد نیاز برنز کردن را مشخص کنید.
  • در زمستان از رنگ‌های ملایم‌تر استفاده کنید. برنزر‌هایی با رنگ گرم‌تر را برای تابستان نگاه دارید تا ظاهری آفتاب گرفته و برنزه به شما بدهند.

با رعایت این نکات شما هنگام استفاده از برنزر شبیه زردآلو نمی‌شوید. دیگر شبیه جسد بودن تمام شد. عالی برنز کردن شما را مانند یک الهه‌ی زیبا می‌کند.

آیا داستان‌هایی از تجربیات برنز کردن ناموفق دارید که بخواهید با ما به اشتراک بگذارید؟ محصول خوبی می‌شناسید که بخواهید معرفی کنید؟ نظرات‌تان را زیر این پست با ما در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.