روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

روغن کندر چیست؟

روغن های ضروری قرن هاست که به خاطر مزایای درمان و سلامتی شان توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرند. این روغن ها از برگ ها، ریشه ها و ساقه های گیاهان استخراج می شوند و مزایای زیادی برای سلامتی انسان دارند.

خوب حالا سوال اینجاست که روغن کندر چیست؟

کندر که گاهی از اوقات به آن olibanum نیز می گویند نوع رایجی از روغن ضروری است که در آروماتراپی مورد استفاده قرار می گیرد و مزایای زیادی برای سلامتی دارد. از جمله این مزایا می توان به تسکین استرس مزمن، تسکین اضطراب، کاهش درد و التهاب و افزایش قدرت سیستم ایمنی اشاره کرد. روغن کندر می تواند با سرطان هم مبارزه کند.

  ادامه مطلب ...

فواید چای سیاه برای دیابت

خاصیت های چای سیاه

چای سیاه چه خواصی دارد؟

به سلامتی دهان و دندان کمک می کند.

چای سیاه دارای فواید زیادی برای سلامت دهان و دندان می باشد، شما می توانید با چای سیاه از شر پلاک هایی که بر روی دندان شکل گرفته است راحت شوید. چای سیاه از رشد باکتری ها جلوگیری کرده و مانع از پوسیدگی دندان ها می شود. این چای دارای ترکیبات پلی فنولی می باشد که باعث می شود تا از رشد باکتری های موجود در دهان شما پیشگیری شود. شما می توانید از چای سیاه برای سلامت دندان های خود استفاده کنید.

  ادامه مطلب ...

چه غذاهایی را بخوریم؟

اگر به دنبال اضافه کردن عضله هستید، افزایش حجم (در کنار تمرین تان) یکی از ضروری‌ترین جنبه‌های پیشرفت پایدار و باثبات است. برای آنهایی که با این اصطلاح آشنا نیستند، افزایش حجم یعنی مصرف کالری بیشتر از مقداری که به‌طور روزانه می‌سوزانید، به قصد اضافه کردن وزن.

با تمرین‌های معمول وزنه‌ای و نسبت‌های صحیح از درشت مغذی‌ها، بیشتر وزن به‌دست‌آمده باید به‌جای چربی، عضله باشد.

از نظر تاریخی، به خاطر اضافه شدن چربی تقریباً غیرقابل‌اجتناب که به دلیل کالری اضافی رخ می‌دهد، افزایش حجم در زمستان انجام می‌شده است. وقتی هوا سرد می‌شود ما تمایل داریم خودمان را کمی بیشتر بپوشانیم، یعنی پنهان کردن این حقیقت که وقتی شما به دنبال افزایش عضلات بدون چربی بیشتری هستید، شکم شش تکه‌تان دارد از بین می‌رود، کمی آسان‌تر است!

در گذشته، توجه کمی به این چربی اضافه می‌شد. این فقط بهایی بود که برای اضافه کردن عضله پرداخت می‌شد، و هنگام بهار که خورشید از میان ابرها سرک می‌کشید، وقت آن بود که از شر این چربی خلاص شد. انجام کاردیو اجباری می‌شود، شروع می‌کنید به انجام حرکات سینه، شانه‌ها و کمر کمی محکم‌ترمی‌شوند، کالری‌ها را کم می‌کنید و زمانی که تابستان می‌رسد، به بهترین ظاهر خود بازگشته‌اید.

اخیراً متداول شده است که مردم دوست دارند در تمام سال بهترین ظاهر خود را داشته باشند و این مستلزم محدود کردن افزایش چربی در دوره‌ی افزایش حجم است، درحالی‌که همچنان توده‌ی عضلانی اضافه می‌کنند. در این روش فواید مختلفی، ازجمله دوره‌ی کات کوتاه‌تر در پایان دوره‌ی افزایش حجم، وجود دارد که این شیوه را به یک پیشنهاد جذاب تبدیل می‌کند.

اگر به دنبال یک برنامه‌ی افزایش حجم می‌گردید، دو شیوه‌ی رایج وجود دارد که افراد انتخاب می‌کنند:

  • افزایش حجم پاک/بدون چربی- خوردن غذاهایی با ارزش غذایی بالا و به‌طورکلی پرهیز از تنقلات و هله‌هوله (junk food). همچنین مصرف کالری، کمی بیشتر از حد مصرفی‌تان به قصد اضافه کردن عضله با کمترین افزایش چربی ممکن.
  • افزایش حجم ناپاک- خوردن تقریباً هر چیزی که دوست دارید، تا زمانی که به اهداف خود در مصرف کالری و درشت مغذی‌ها برسید.

در اینجا نگاهی به هر دو روش می‌اندازیم و امیدواریم به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید کدام برنامه‌ی افزایش حجم برای شما نتیجه‌ بخش است.

  ادامه مطلب ...

کره بادام زمینی چاق میکنه یا لاغر


بادام زمینی یک ماده غذایی مغذی سرشار از پروتئین های گیاهی و چربی های سالم استخوردن زیاد کره بادام‌ زمینی می تواند باعث افزایش تعداد کالری و چربی در رژیم غذایی فرد شود. اگر فرد از آنچه بیش از مقداری که نیاز دارد کالری دریافت کند، این امر می تواند به افزایش وزن او منجر شود.

در صورتی که افراد خوردن کره بادام زمینی را در حد تعادل نگاه دارند، این ماده غذایی می تواند بسیار هم مقوی باشد. در چنین مواردی حتی ممکن است این ماده به کاهش وزن فرد نیز کمک کند.

در این مطلب، ما در مورد تاثیر کره بادام ‌زمینی بر روی وزن بحث می ‌کنیم. با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

چگونه یک کیف زنانه خوب بخریم؟

یکی از مهم‌ترین وسایل یا بهتر است بگوییم ملزومات شیک‌پوشی خانم‌ها، کیف دستی است. با ما باشید تا شما را برای خرید کیف دستی مناسب تان راهنمایی کنیم.

ادامه مطلب ...