روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

استفاده از درمان طبیعی برای رشد مو

اگر میخواهید رشد مجدد موهای خود را ببینید بهتر است دور تبلیغات فریب دهنده را خط بکشید و به محصولات طبیعی و گیاهان دارویی روی بیاورید.

  ادامه مطلب ...

برای رفع استرس چه بخوریم؟

استرس اتفاق می‌افتد. شما به احتمال زیاد در حال حاضر در زندگی‌تان مقداری استرس دارید. استرس بیش از حد می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی شود که یکی از آن‌ها افزایش وزن می‌باشد. استرس باعث می‌شود که سطوح کورتیزول بالا برود و کورتیزول، گرسنگی را افزایش می‌دهد، مخصوصا هوس غذاهای شیرین و نشاسته‌ای را!

  ادامه مطلب ...

راهکارهایی برای درمان گلودرد طولانی

در بیشتر گلو دردها، بیمار به احتمال زیاد نیازی به پزشک نخواهد داشت. در این شرایط فرد می تواند به کمک درمان های بدون نسخه، کاهش ساعات کاری و استراحت بیماری خود را بهبود ببخشد. در این مقاله قصد داریم علل شایع گلو درد را بیان کنیم.

  ادامه مطلب ...

به همین سادگی خوش اندام شوید!


به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ خیلی از ما بیشتر اوقات وقتی در آینه به خودمان نگاه می کنیم با خودمان می گوییم وقتش رسیده که باشگاه بروم، باید روی ماهیچه های شکم، عضله ها و ران ها کمی کار کنم. از هفته بعد دیگر شروع خواهم کرد. من در اینجا روش هایی را پیشنهاد می کنم که بتوانید با آن ها استارت خوش اندام شدن را بزنید. فقط به خاطر داشته باشید کلید موفقیت شما در این است که تمرین ها را به تدریج بیشتر کنید.

  ادامه مطلب ...

10 توصیه برای خلاصی از چربی های پشت کمر

حتما برای شما هم پیش آمده است که عکس بدون روتوش یکی از افراد مشهور را ببینید. اگر در چنین شرایطی بوده باشید به خوبی می‌دانید که برخی از این افراد نیز بر خلاف شکم صافی که دارند دچار یک مشکل بزرگ هستند و آن هم وجود چربی در پشت کمر است.   ادامه مطلب ...