روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

فواید کرفس برای قلب

خاصیت های کرفس

کرفس چه خواصی دارد؟

قصد داریم در این نوشته در مورد خواص کرفس برای شما مطالبی را قرار دهیم، کرفس دارای آب فراوان می باشد که برای سلامت پوست و مو بسیار مفید می باشد. کرفس از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است.

این گیاه دارای ساقه و برگ می باشد و به عنوان ادویه در خیلی از مواد غذایی استفاده می شود. کرفس به رنگ های سبز روشن یا سبز تیره وجود دارد. این گیاه دارای گلبرگ های سفید هستند که دانه های آن قهوه ای روشن می باشد. رایحه کرفس تند و دلپذیر است.

کرفس دارای کالری کمی می باشد و می توان از این گیاه در رژیم غذایی کاهش وزن استفاده نمود. برای جلوگیری از بیماری های قلبی توصیه شده است و دارای ویتامین و مواد معدنی بسیاری است.

اگر می خواهید در مورد خواص بی نظیر کرفس اطلاعات کسب کنید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

   ادامه مطلب ...

کم پشت شدن موی سر

کم پشت شدن موها به نازک تر شدن رشته های مو اشاره دارد و ممکن است علل متفاوتی داشته باشد.

کم پشت شدن مو به تدریج اتفاق می افتد، در صورتی که متوجه شدید به مرور موهایتان در حال کم پشت شدن است؛ علت این اتفاق را پیدا کرده و در صدد اقدامات درمانی برآیید.

در این مطلب 12 روشی که در این زمینه می توانند بسیار مفید عمل کنند می پردازیم. با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

فواید قهوه برای کبد چرب

خاصیت های قهوه

قهوه چه خواصی دارد؟

قهوه طرفداران زیادی در بین مردم دارد، خیلی از افراد به جای مصرف چای، قهوه مصرف می کنند.

قهوه دارای کافئین زیادی برای سلامت بدن می باشد که باعث می شود تا سلامت بدن شما تضمین شود. مصرف زیاد قهوه برای سلامت بدن مضر می باشد پس بهتر است به اندازه کافی قهوه میل کنید. قهوه سرشار از کافئین می باشد. همچنین قهوه دارای آنتی اکسیدان های زیادی برای سلامت بدن می باشد. در قهوه مواد مغذی نیز وجود دارد.

شما برای استفاده از فواید سلامتی قهوه بهتر است قهوه با کیفیت تهیه کنید و از آن استفاده کنید. برخی قهوه ها که در بازار وجود دارد دارای افزودنی های خاصی می باشد که فواید قهوه را از بین می برد. کشور برزیل دارای قهوه ی ناب و عالی می باشد که بعد از برزیل در کشورهای دیگر به وفور یافت می شود.

  ادامه مطلب ...

دلایل کمبود وزن

تمایل شدیدی به افزایش وزن دارید؟

در این مقاله، نگاه دقیق تری به کمبود وزن و عواملی که باعث آن می شوند، می اندازیم.

هر روز تعداد بیشتری از خوانندگان ما مشتاق افزایش وزن می شوند.

به دلیل این افزایش ناگهانی علاقه در افرادی که نمی خواهند یا نیازی ندارند که وزن کم کنند، بلکه در مقابل برای افزایش یا حفظ وزنشان تلاش می کنند، ما نگاه جامعی به این مشکل تغذیه ای می اندازیم.

در این مقاله، ما در مورد تعریف کمبود وزن و اینکه چه چیزی ممکن است باعث آن شود، صحبت می کنیم.

  ادامه مطلب ...

کاهش وزن با تخم مرغ

خاصیت های تخم مرغ

تخم مرغ چه خواصی دارد؟

بهبود عملکرد بدن

اگر شما در روز دو عدد تخم مرغ میل کنید ۱۰ گرم پروتئین دریافت خواهید کرد، تمامی مواد مغذی مورد نیاز بدن به جز ویتامین سی در تخم مرغ وجود دارد. اگر شما تخم مرغ را با آب میوه در وعده صبحانه میل کنید یک وعده کامل دریافت کرده اید. تخم مرغ برای سلامت بدن بسیار کار آمد می باشد.

   ادامه مطلب ...