روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

مهارت‌های کارکردهای اجرایی چه هستند؟

برادر تامی در حال بازی با اسباب بازی تامی است و حالا تامی می خواهد اسباب بازی اش را پس بگیرد. تامی شروع به جیغ زدن می کند و برادرش را می زند. او اکنون سه ساله است و دوره بحران‌های خشم و عدم کنترل خود را پشت سر می گذارد. والدین آن ها وارد اتاق می شوند و وضعیت را آرام می کنند. برای آن ها این سوال مطرح شده که چرا تامی کمی خود کنترلی ندارد. آیا چیزی وجود دارد که بتواند این رفتار را بهتر توضیح دهد؟

در واقع، تامی مانند بسیاری از بچه های کوچک دیگر، هنوز در حال توسعه مهارت های کارکرد اجرایی خود است. این مهارت ها برای کمک به ما در تنظیم رفتارهایمان و نمایش خودکنترلی ضروری است. والدین باید نقش مهارت ‌های کارکردهای اجرایی و اینکه چگونه می‌ توانند به کودک خود کمک کنند تا این مهارت‌ ها را توسعه دهند را درک کنند.

به گزارش آلامتو به نقل از lifehack؛ در این مقاله توضیحاتی در مورد این مهارت ‌ها و نکاتی برای کمک به والدین ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

ایا سرکه میکروب را میسوزاند

آیا تا به حال نگاهی به ترکیبات مواد شوینده و ضدعفونی کننده انداخته اید؟ اگر به لیست مواد تشکیل دهنده آن ها نگاه کنید می بینید که سرکه در بسیاری از این ترکیبات وجود دارد.

استفاده از سرکه در ترکیبات این مواد به خاطر خاصیت ضدعفونی کنندگی آن است. با این حال نمی دانیم که آیا سرکه می تواند میکروب های موجود بر روی سطوح را هم از بین ببرد یا خیر.

خوب است بدانید که بقراط، پدر علم پزشکی، برای مقابله با عفونت ها و سایر وضعیت های سلامت از سرکه استفاده می کرد. او از سرکه برای تمیز کردن زخم ها، درمان زخم ها و تسکین دهنده سرفه ها استفاده می کرد. امروزه سرکه به عنوان جایگزین امن‌ تر برای ضد عفونی کردن منزل عمل می ‌کند و تحقیقات نشان می ‌دهد که دارای قابلیت های ضد قارچی و ضد باکتریایی قدرتمند است.

 

ادامه مطلب ...

چگونه ماسک سیر برای مو درست کنیم؟

سیر که گیاهی از خانواده پیاز است، دارای فوایدی بیش از افزودن طعم و مزه بی نظیر به ظرف غذای محبوبتان می باشد.

خوردن سیر میتواند به مبارزه با سرماخوردگی، کاهش فشار خون و کلسترول کمک کند و حتی خطر ابتلا به زوال عقل را نیز کاهش دهد. برخی از مطالعات بیان داشته اند که ترکیبات گوگرد موجود در سیر باعث کاهش یا توقف رشد برخی سلول های سرطانی می شوند.

علاوه بر این مزایا سیر دارای آنتی اکسیدان هایی است که می توانند پوست ما را از اثرات پیری رادیکال های آزاد محافظت نمایند.

ورای این ها، سیر می تواند به عنوان یک درمان احتمالی برای موهای کم پشت و نازک به کار گرفته شود و باعث ضخیم تر و پر پشت تر شدن موهایمان شود.

بله، سیر به صورت موضعی یا به عنوان بخشی از رژیم غذایی شما دارای خواصی است که ممکن است به رشد مو کمک کند، اما تحقیقات بیشتری برای اثبات مزایای آن لازم است.

در ادامه این مقاله به چند مورد از مزایای احتمالی سیر برای رشد موها اشاره خواهد شد.

  ادامه مطلب ...

11 دردسری که زنان با موهای رنگ شده خود دارند!

نمی توانید در مورد ریشه هایتان حرف نزنید!

بی هیچ حرف و سخنی همه می دانیم که خانوم هایی که موهایشان را رنگ می کنند، همیشه در مرکز توجه هستند. چه تصمیم بگیرید که کل موهایتان را بلوند کنید یا گیسوان تان را قهوای مایل به قرمز کنید که شبیه یک شخصیت افسانه ای موقرمز بشوید، مطمئنا از نظرات دیگران هیچ هراسی ندارید. به هر حال، با شهامت زیاد، مسئولیت زیاد برای نگهداری موهایتان هم از راه می رسد.

  ادامه مطلب ...

محصولات مراقبت از موهای رنگ شده

همه‌ی ما از مشکلات مرتبط با مو سهمی داشته‌ایم، اما خبر خوب این است که به لطف محصولاتی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، مراقبت از مو هیچوقت این قدر ساده نبوده است. ما بهترین محصولات مو را که مشکل موهای شما را در یک چشم برهم زدن برطرف می‌کنند اینجا گرد هم آورده‌ایم.

  ادامه مطلب ...