روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

با ویژگی های هوس زودگذر آشنا شویم!


جاذبه‌ی جسمانی، گاهی اوقات، می‌تواند پرده از چهره‌ی احساس مشترک بردارد تا بفهمیم آن‌چه تاکنون عشق می‌انگاشته‌ایم در واقع چیزی جز هوس نبوده است. کاملا چشم پوشیدن از تمام نشانه‌های هشدار دهنده و نادیده گرفتن آنها – مبنی بر این‌که دو نفر برای هم ساخته نشده‌اند- امری چندان غیرعادی نیست؛ چون بدنِ آنها را سراسر هورمون‌های داغ و سوزان گرفته است. پس این ۱۰ نشانه را بخوانید تا پی‌ببرید تفاوت میان عشق حقیقی و ماندگار با هوس زودگذر در چیست.

  ادامه مطلب ...

چگونه موهایی پر پشت داشته باشیم؟

حقیقت این است که هیچ چیزی بیشتر از کم پشت شدن موها به اعتماد به نفس آدم لطمه نمی‌زند، مخصوصا برای مردان که مستعد طاسی هستند. در حالیکه صدها محصول مو وجود دارد که برای بازگرداندن حجم و بلندی مو بکار می‌روند، اما مواد کاملا طبیعی بهتر از آنها هستند. در پست امروز، ما چند درمان خانگی معرفی می‌کنیم که ضخامت، بلندی و رشد مو را افزایش می‌دهد.

  ادامه مطلب ...

مزایای گیلاس برای بدن


به گزارش آلامتو به نقل از Womanitely؛ دلایل زیادی برای خوردن گیلاس وجود دارد ولی یکی از دلایل مهم آن خواص زیاد آن است. در اینجا 10 خاصیت فوق العاده آن را به شما خواهیم گفت.

  ادامه مطلب ...

آلوورا چه فوایدی دارد؟

آلوورا در زمره‌ی محبوب‌ترین داروهای گیاهی به شمار می‌رود که هزاران سال است بشر از خواص دارویی آن بهره برده است.

در اینجا به ۸ مورد از خواص آن در حفظ سلامت که البته از سوی دانشمندان به اثبات رسیده است، اشاره می‌کنیم.

از متعارف‌ترین خواص آن می‌توان به درمان زخم‌های پوستی از قبیل سوختگی و جراحات پوستی اشاره کرد اما همچنین می‌تواند از خواص درمانی متعددی برخوردار باشد.

  ادامه مطلب ...