روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

اسرار آرایش ادل

آرایشگر ادل به تازگی تمام اسرار او را فاش کرده است!

  

امروز در یوتیوب، آرایشگر ادل، مایکل اشتون، تمام ترفندهایش را آشکار کرده تا بدانید چطور مثل کسی که "در باران آتش روشن کرده" -اشاره به آهنگ ادل set fire to the rain- به نظر برسید.

آرایشگر مو و صورت، مایکل اشتون، از ابتدای کار ادل، کار آرایش او را بر عهده دارد و امروز در کانال یوتیوب همکارش Lisa Eldridge، اسرار ظاهر خاص ادل را آشکار کرد. بار دیگری  که به شهر می‌روید، بعضی از این نکات را به کار برید و آماده باشید که دیگران از شما تعریف کنند.

اشتون با آماده‌سازی پوست شروع کرده و از یک مایع پاک کننده برای برداشتن چربی اضافه از صورت، یک سرم و یک بالم براق کننده مانند این محصول از Bobbi Brown Cosmetics استفاده می‌کند.

سپس، اشتون ابروها را شکل می‌دهد و با محصولات چشم MAC پلک‌ها را برای ظاهری با کنتراست بالا و اثرگذار آماده می‌کند. پالت سایه‌ی محبوب او چیست؟ Tom Ford Eye Colour Quad in Nude Dip. او دو سایه‌ی روشن تر را ترکیب می‌کند تا یک رنگ پایه‌ برای پلک ایجاد کند که در کنار خط چشم مشکی تیره قرار بگیرد. نکته‌ی خط چشم تیز و اثرگذار معروف ادل چیست؟ اشتون از وسط پلک شروع کرده و پلک را می‌کشد تا از چین خوردن آن جلوگیری کند، سپس ادامه می‌دهد تا ظاهری فریبنده ایجاد کند.

مرحله‌ی بعد، ترکیب مژه‌هایی با ظاهر طبیعی و ریمل خیره‌کننده است. غافلگیر کننده است اما اشتون می‌گوید که ریمل‌های قدیمی‌تر را ترجیح می‌دهد چون به نظر او با آنها سریع تر به رنگ تیره می‌رسد. بعد از آن، او دوباره سراغ یک خط چشم دیگر می‌رود، انگار هنوز به اندازه‌ی کافی برجسته‌تر و خیره‌کننده‌تر از چیزی که ما آماتورها هرگز به آن نمی‌رسیم نبوده است.

وقتی اشتون روی ابروهای ادل کار می‌کند، او آنها را با ضربه‌های یک برس طبیعی پر کرده و کار را با سایه‌ی چشمی از پالت محبوبش MAC cosmetics eye shadow palette تکمیل می‌کند. آخرین توصیه‌ی او؟ برای اینکه اشتباه نکنید، همیشه با چشمان تان شروع کنید.

منبع: FitnessMagazine

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.