روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

چگونه حرفه ای ترین وبلاگ نویس باشیم؟

بلاگینگ یا وبلاگ نویسی تمام ‌وقت یک قدم بزرگ است، به خصوص اگر می ‌خواهید تبدیل به یک بلاگر حرفه ‌ای شوید. این به این معنی است که درآمد شما دیگر در حد رفتن به رستوران یا سینما نیست و درآمدی دارید که می توانید با آن اقساط، اجاره، قبوض اتومبیل و... را پرداخت کنید.

این یک وضعیت کاملاً متفاوت با باز کردن لپ تاپ در هر زمان و ارسال چند پست در روز است. یک شغل تمام وقت دقیقاً همین کار است و اکثر افرادی که برای مشاغل شخصی خود کار می کنند ساعات طولانی تر از افرادی که برای کارفرمای خود کار می کنند، مشغول کار هستند. تفاوت این دو وضعیت در این است که هر چه بیشتر کار کنید پول بیشتری برای خودتان کسب می کنید می کنید، نه برای یک کارفرما!

وبلاگ نویسی تمام وقت دیگر فقط یک فعالیت سرگرم کننده نیست، بلکه یک شغل است. شما باید هر روز بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنید و برای کسب درآمد مورد نیازتان ایده های لازم برای جذب مشتریان و فروش بیشتر را به کار گیرید.

اگر این کار برای تان خیلی سخت به نظر می رسد، خوب است بدانید که بلاگرهای حرفه ای دقیقا همین کار را می کنند. البته این افراد رموز کار خود را فاش نمی کنند چرا که می دانند که رقابت بیشتر، بر روی درآمد آنان تاثیرگذار است. به همین دلیل شما نمی توانید اطلاعات مفیدی را در مورد نحوه تبدیل شدن به یک بلاگر حرفه ای به صورت آنلاین پیدا کنید.

در این مطلب چندین نکته در مورد نحوه تبدیل به یک وبلاگ نویس حرفه ای را بررسی می کنیم؛ با ما همراه باشید.

  


موضوعات وبلاگ نویسی تمام وقت

میلیون ها نفر در تلاش هستند تا از وبلاگ خود سود ببرند. در این شرایط با رقبای قدرتمند زیادی روبرو خواهید شد و چیزی که در این بین مهم است، این است که مورد توجه واقع شوید. بیش از 99 درصد از وبلاگ نویسان که با وبلاگ های جدید شروع به کار می کنند، موفق به دستیابی به این شناخت سریع نمی شوند؛ بنابراین در اولین تلاش های خود برای تبدیل شدن به یک بلاگر حرفه ای شکست می خورند.

اگر مدتی وبلاگ نویسی کرده اید و و دنبال کننده های زیادی دارید، شانس بهتری نسبت به افرادی که به تازگی شروع به این کار کرده اند، خواهید داشت. بنابراین نکته شماره 1 بلاگر حرفه ای بودن را در نظر بگیرید تا از وبلاگ های خود درآمد خوبی کسب کنید. اگر فقط با چند ساعت کار در هفته درآمد کافی کسب می کنید پس با کار کردن در ساعات بیشتر می توانید از این طریق درآمد بیشتری کسب کنید، پس می توانید به دنبال آن باشید!


فهرست مهم است!

یکی از رازهای کسب درآمد با بلاگینگ تمام وقت، ایجاد گروهی از طرفداران شما است. با استفاده سرویس سایت هایی مانند میل‌چیمپ، میلرلایت و ... فرم های اشتراک را تولید کرده و در نوار کناری اصلی خود یک فرم منتشر کنید، به این صورت این فرم در هر پست و هر صفحه دیده خواهد شد. یک خبرنامه ایجاد کنید که فقط برای جمع آوری جزئیات تماس طراحی شده است. سپس می توانید اطلاعات تماس بازدید کنندگان خود را جمع آوری کنید تا بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

اکثریت قریب به اتفاق افراد، یک وب سایت را پیدا می کنند، آن را بررسی می کنند و سپس آن را ترک می کنند. آنها ممکن است به خودشان بگویند که دوباره این سایت را چک خواهند کرد، اما هرگز این کار را انجام نمی دهند. با درخواست از آنها برای پر کردن فرم می توانید به طور مرتب به آنها ایمیل دهید. لیست کاربران شما می تواند برای آینده شما بسیار مهم باشد! همان طور که یک مثل قدیمی می گوید: "پول در لیست مشتری است!"


بلاگینگ تمام وقت به عنوان یک تجارت یا بیزینس

اگر قصد دارید یک بلاگر حرفه ای شوید و از آن درآمد کسب کنید، باید وبلاگ تان را به عنوان یک تجارت در نظر بگیرید. بلاگینگ پاره وقت درآمد عادی شما را تکمیل می کند. اگر وبلاگ شما درآمد عادی و منظم شماست، باید رویکرد متفاوتی اتخاذ کنید. بنابراین باید وبلاگ خود را به صورت حرفه ای اجرا کنید و از آن درآمد کسب کنید.

ابتدا باید از وبلاگ خود سود کسب کنید. بین درآمد هزار دلار و هزینه کافی برای پرداخت وام مسکن، صورت حساب های پزشکی، غذا و هر چیز دیگر یک فاصله بزرگ وجود دارد. شما باید یک برنامه کاری تهیه کنید، به تجارت بپردازید و بدانید که چگونه می توانید درآمد موردنظرتان را از این راه کسب کنید. مردم این کار را می کنند، پس می توانیم بگوییم قابل انجام است.

برای تبدیل شدن به یک بلاگر حرفه ای، چه اقداماتی را باید انجام دهید؟ به غیر از جنبه های شغلی مانند برنامه ریزی برای پس انداز بازنشستگی و... در اینجا چند مورد است که باید به آن ها فکر کنید:

اطمینان حاصل کنید که درگیر موقعیتی هستید که می تواند باعث درآمدزایی شما شود. ممکن است موضوعی که می خواهید به آن بپردازید، در مورد نگهداری یک پرنده شکاری باشد، اما آیا تعداد افرادی که به دنبال این مطالب هستند و از سایت شما بازدید می کنند، کافی است؟

بسیاری از افراد از ارتقاء برنامه های بازاریابی اینترنتی و کتاب های الکترونیکی درآمد کسب می کنند، اگرچه رقابت در این حیطه شدید می شود. اطمینان حاصل کنید که تقاضای کافی برای آنچه می توانید برای تأمین درآمد خود ارائه دهید وجود دارد. شما می توانید با استفاده از سلیقه های مختلف برای وبلاگ تان از مطالب گوناگون استفاده کنید تا بهترین استفاده را از تقاضا برای اطلاعات و محصولات به صورت آنلاین انجام دهید.


وبلاگ های خود را تنظیم کنید.

نرم افزار وبلاگ نویسی خود را انتخاب کنید. از خدماتی استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی مناسبی داشته باشد. وردپرس نمونه خوبی از یک سایت ساز رایگان است. همچنین برای ساخت وبلاگ خود میتوانید از قابلیت های پیشرفته استارت با هزینه ای اندک استفاده کنید.


اهمیت برنامه ریزی

برنامه ریزی جنبه مهمی در هر تجارت است.

در اینجا چندین راهکار دیگر است که شما باید برای تبدیل شدن به یک بلاگر حرفه ای آن را بدانید:

  • یک طرح کسب ‌و کار بسازید: اهداف درآمد سالانه را تنظیم کنید و این اهداف را به بخش‌ های کوچک‌ تر مانند اهداف ماهانه و حتی هفتگی تقسیم کنید. مخارج ماهانه خود را محاسبه کنید و میزان مبلغی که باید برای تامین آن‌ها تهیه کنید را محاسبه کنید. برنامه ‌ریزی کنید که چطور باید این درآمد را ایجاد کنید.
  • برند کسب و کارتان را ایجاد کنید: یک نام و نشان تجاری خوب برای بیزینسی که انجام می دهید، انتخاب کنید.
  • در تجارت خود سرمایه گذاری کنید: از یک نرم‌ افزار حسابداری برای کمک به پیگیری میزان سود و زیان تان استفاده کنید.
  • یک سیستم مالیاتی را تنظیم کنید، جایی که مالیات فروش را هرجا که بخواهید شارژ کنید و آن را نیز پرداخت کنید.

دانش ابزارهای بازاریابی آنلاین

زمانی که شروع به کار می ‌کنید، به یک دانش حرفه ‌ای خوب بیشتر از جنبه ‌های بازاریابی اینترنتی حرفه‌ای نیاز خواهید داشت. این موارد عبارتند از:

  • دانش SEO
  • دانش برنامه های کاربردی گرافیکی مانند فتوشاپ
  • دانش نحوه ایجاد ویدیوهای حرفه‌ ای
  • مهارت‌های نوشتاری و دستور زبان خوب
  • درک گسترده از رسانه‌ های اجتماعی مختلف و اینکه چطور از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید.
  • درک مناسب از نرم افزار تحلیلی و نحوه استفاده از Google Analytics و Webmaster Tools
  • درک کاملی از الگوریتم های Google
  • دانش جامع در مورد چگونگی تبلیغ وبلاگ های خود و استفاده بهینه از بازدید کنندگان آن‌ها
  • دانش در مورد لیست سازی و استفاده از نرم افزار autoresponder برای حفظ ارتباط با کسانی که از وبلاگ شما بازدید می کنند.

موارد بیشتری وجود دارد، اما این ها اصول کسب درآمد آنلاین از وب سایت های معمولی یا وبلاگ ها است.


از وبلاگ های خود کسب درآمد کنید.

اگر وبلاگ شما دارای رتبه بندی موتورهای جستجو بالا باشد، فروش مستقیم از طریق تبلیغات در وبلاگ های شما می تواند درآمد قابل توجهی را برای شما فراهم می کند.

در اینجا چند روش کسب درآمد از وبلاگ شما وجود دارد که ممکن است در نظر بگیرید:

  • تبلیغات گوگل ادسنس، درآمد مناسب، منظم و مکرر
  • فروش فضای تبلیغاتی در وبلاگ تان، محتوای خوب را بنویسید و تعداد زیادی بازدید کننده جذب کنید و در نهایت افراد/مشاغل برای فضای تبلیغاتی در وبلاگ‌تان به شما پول پرداخت می کنند.
  • فروش خدمات شخصی خود؛ طراحی و تنظیم وبلاگ برای مشتریان، طراحی هدرهای وردپرس، افزونه های وردپرس و ...
  • و ...

بدون شک می توانید به روش های دیگر هم فکر کنید، اما این ها محبوب ترین روش هایی هستند که بلاگرهای حرفه ای برای کسب درآمد از آن ها استفاده می کنند.

با دیگر وبلاگ های حرفه ای درگیر شوید و از آنها یاد بگیرید. اگر شبکه ای از وبلاگ نویسان در موقعیت شغلی شما وجود دارد، به آن بپیوندید. اطمینان حاصل کنید که پست های شما از کیفیت بالایی برخوردار است. این بدان معناست که آنها اطلاعات خوبی و دقیق را به خوانندگان ارائه بدهند.

گوگل را فراموش نکنید، این بزرگترین موتور جستجو تا به اکنون است، بنابراین به سئو بها بدهید. مهم است که در موتورهای جستجو، به ویژه Google با حدود 80٪ ترافیک موتورهای جستجو، رتبه بالایی کسب کنید.

منبع: Professional Blogger

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.