روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

روشهای زندگی سالم

چگونه زندگی سالم و طولانی داشته باشیم؟

سایت ساز چیست؟


شما می‌خواهید برای کسب درآمد از اینترنت یا معرفی خودتان، یک سایت شخصی یا تجاری داشته باشید؛ پس سراغ یک طراح یا یک شرکت طراحی سایت می‌روید. طراحی سایت شما از چند هفته تا چند ماه زمان می‌برد. طی این مدت مجبورید بارها و بارها با طراح سایت یا شرکت تماس بگیرید، تا طرح و ویژگی‌های مدنظرتان را به او منتقل کنید. در نهایت اگر خوش شانس باشید، طراح، سایت دلخواه شما را سروقت تحویل می‌دهد. حالا به قسمت دردناک ماجرا می‌رسیم، یعنی موعد پرداخت هزینه...

  

چند میلیونی از حساب‌تان کم شده است. حالا می‌خواهید کار با وب‌سایت‌تان را شروع کنید؛ اما همه چیز بیش از حد پیچیده است. تصور می‌کردید کار راه‌اندازی سایت تمام شده است و قسمت سخت ماجرا را پشت سر گذاشته‌اید. اما به نظر می‌رسد که این طور نیست...کم کم تماس‌های شما با طراح بدون پاسخ می‌ماند و اشکالات سایت یکی یکی خود را نشان می‌دهند. خسته و کلافه و ناراضی از خودتان می‌پرسید: یعنی هیچ راه ساده‌ای وجود ندارد که من بتوانم برای خودم یک سایت داشته باشم؟

چرا، یک راه بسیار بسیار ساده‌تر وجود دارد: استفاده از ابزاری به نام سایت‌ساز!

سایت‌ ساز چیست؟

در مقالۀ طراحی و ساخت سایت به 3 روش مختلف، استفاده از سایت ساز یکی از گزینه‌های روی میزمان است و کمی دربارۀ آن صحبت کرده‌ایم. حالا می‌خواهیم،کامل به آن بپردازیم. سایت‌ ساز ابزاری است که امکان ساخت، ویرایش و مدیریت یک وب‌سایت را بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی برای شما فراهم می‌کند. هدف اصلی طراحی سایت ساز، آسان کردن فرآیند طراحی سایت برای کاربران بوده است. با استفاده از سایت‌ساز شما هم می‌توانید به‌راحتی سایت دلخواه‌تان را بسازید و آن را مدیریت کنید.

باورتان نمی‌شود؟ به شما حق می‌دهم؛ حتماً با خودتان می‌گویید چطور می‌شود کاری را که یک برنامه نویس با صرف زمان و انرژی بسیار زیاد انجام می‌دهد، من به سادگی و ظرف مدت زمان اندک انجام بدهم. نگران نباشید! این مقاله به همۀ سوالات شما درباره مفهوم سایت‌سازها پاسخ می‌دهد.

همۀ سایت سازهایی که می‌شناسید، به صورت آنلاین کار می‌کنند. یعنی نرم‌افزارهای تحت وبی، که اغلب توسط یک شرکت به طور اختصاصی طراحی می‌شوند و در اختیار کاربران قرار می‌گیرند (مثل سایت‌ساز ما یعنی پرتال). شرکت‌های سازنده، معمولاً سایت‌سازها را به صورت اشتراک سالیانه یا ماهیانه ارائه می‌کنند. تمام امکانات لازم از جمله هاست (فضای مورد نیاز برای بارگزاری فایل‌های وب‌سایت)، ثبت دامنه، ویرایش ظاهر و محتوای وب‌سایت، یکجا و از طریق شرکت طراح به شما داده می‌شود.

سایت‌ ساز به‌درد چه کسی می‌خورد؟

ما با سابقه‌ای که در زمینۀ طراحی سایت داریم، هر روز با مشتریان مختلفی روبرو می‌شویم. تعدادی از این افراد، به‌دنبال داشتن یک سایت در کوتاه‌ترین زمان، با هزینه‌ای مناسب و بدون نیاز به مهارت بالا و دانش فنی هستند. پیشنهادی که ما برای این افراد داریم، استفاده از سایت‌ساز است. اگر شما هم جزو افراد زیر هستید، راه‌اندازی سایت با کمک سایت ساز بهترین گزینه است.

منبع:

https://www.portal.ir/what-is-website-builder

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.